Kesäkuun harrastuksia

15.06.2026

Mitä kuuluu sun kesäkuun harrastuksiin? Töitä? Lomaa? Tekemistä tai olemista? 

Itselläni on 2 vkoa lomaa kesäkuun alussa ja sitten yksi viikko heinäkuussa. Tekisi niin mieli sisustaa ja laittaa kotia, uusia verhoja ja mattoja. Sitten kuitenkin tulee katsottua ulos, njääääh, tää on ihan hyvä näin, mä taidan lähteä nyt ulos. Sitten menee pihalle, äh, tääkin on ihan pelkkä rytökasa, ei tää oo yhtään kiva tää piha, ihan kauhee ja mitä naapuritkin ajattelee tästä kaikesta... 

Niin, olit sitten siellä taikka täällä, tuntuu ettei missään hyvä. Miksiköhän...? Liian korkeat vaatimukset, mihinkään ei ole tyytyväinen...?

yogahealth.fi
yogahealth.fi

Kun suuntaa askeleet luontoon, huomaa kuinka siellä on ns. keskeneräistä ja parannettavaa ja siistittävää ja ja ja... Mutta siellä on kuitenkin kaikki just hyvin niinkuin pitääkin. Kyllä luonto pitää omastaan huolen ja meidänkin tulisi nauttia luonnon huolenpidosta, se on hyvä juuri niinkuin se on.

Relax ja anna ajatusten mennä ja olla ja tulla, go with the flow, sä oot just hyvä noin!

Ps. toi kuvan "rytökasa" on just hyvä noin, ai että siellä viihtyy ötökät poikineen!

Share