Päivän puunhalaus
Monesti ihmiset nauravat "puunhaalaamiselle" ja kokevat että se on jotenkin "omituista ja tyhmää". Mutta oletko koskaan ikinä kokeillut? Jos et ole kokeillut puunhalaamista, niin sitten on jo korkea-aika kokeilla! Kun kerran kokeilee, siihen voi vähän "jäädä koukkuun". Se on niin rauhoittavaa ja mieltä sekä koko kehoa rentouttavaa.
Mene metsään tai puistoon, valitse puu jossa ei ole pihkaa tai hankaavia oksia. Katsele ja tunnustele puuta, onko se juuri tuo puu joka sinua kutsuu vai olisiko se jokin toinen puu. Valitse rauhassa puu jonka ääreen haluat rauhoittua. Hengittele, huokaise, katsele puuta ja sen oksia ja runkoa. Mitä se haluaa jakaa kanssasi, mitä se haluaa kertoa, miten se haluaa auttaa ja lohduttaa. Kosketa puuta ja halaa sitä.
Kuuntele puuta, mitä se kertoo. Entä miltä puu tuoksuu.

Tadaa! Tehty! Done! Miltäs tuntui!??
Jos se on tämä puu jonka kanssa haluat hetken jakaa, niin käy tervehtimässä puuta eri vuodenaikoina, iltaisin, aamuisin, päivisin, mitä puu sinulle haluaa kertoa kun jaat sen kanssa arkesi ja ajatuksesi!?
Elämällä on paljon annetavaa, nauti siitä siten miten itse parhaiten pystyt. Älä muiden tavalla vaan ihan omalla tavallasi! Go with the flow!